asiakaskokemus Tag

  |   Yritys   |   No comment

Nicon asiakkaalta: ”Ketterä apu tasapainottamassa it-hankkeiden resurssitarpeita”

SOK:n IT-osasto työskentelee monien erilaisten alueorganisaatioiden kanssa ja käynnissä on useita it:n kehityshankkeita samanaikaisesti. Usein tulee vastaan tilanne, jolloin tarvitaan pikaisesti enemmän resursseja, on kyse sitten projektipäälliköstä tai tietystä teknologiaosaamisesta. Tällaisissa tilanteissa valmiit alihankintaverkostot auttavat nopeaan toimintaan ja projektien sujuvaan etenemiseen. SOK IT:n kehityspäällikkö Vesa...

Read More
14 lokakuu
1
  |   Yritys   |   No comment

Pilvet ovat luonamme pysyvästi – match made in cloud

Johtavien pilvipalvelutarjoajien data centerit ovat rantautuneet entistä lähemmäksi meitä suomalaisia. Esteet palveluiden käyttämiselle ovat poistumassa datan sijainnista johtuvista syistä. Olemme jo hetken aikaa olleet tilanteessa, jossa pilvipalveluiden hyödyt ovat suuremmat kuin niiden käytön esteet. Kehitys on räjäyttänyt tarpeen hankkia pilvipalveluiden osaajia organisaatioihin.   "Kehitys on räjäyttänyt tarpeen...

Read More
30 syyskuu
2
  |   Yritys   |   No comment

Parempaa asiakaskokemusta metsästämässä

Pääsin pitkästä aikaa osallistumaan Teknologiateollisuus ry:n käynnistämän Women in Tech-verkoston aamiaisseminaariin, jossa käsiteltiin laatua, laatujohtamista sekä testaustoimintoja. Aihe kiinnostaa minua IT-alaan sidonnaisten työtehtävieni johdosta, mutta ehkä vielä enemmän jatkuvaan asiakaskokemuksen parantamiseen liittyen. Erityisen kiinnostunut olin kuulemaan ajatuksia siitä, kuinka laatujohtaminen saataisiin implementoitua osaksi joka päiväistä...

Read More
25 syyskuu
1
  |   Yritys   |   No comment

DIGIAJAN PROJEKTIPÄÄLLIKÖN VAHVUUDET

Digitaalisuus ja tekoäly tulevat yhä vahvemmin mukaan liiketoimintaan erilaisten projektien aiheina, mutta osaavaa projektipäällikköä korvaamaan niistä ei ole. Nicon projektipäällikkötiimin esimies Pasi Korhonen kertoo, miksi osaava projektipäällikkö on ainutkertaisten projektien onnistumisen avain. On vaikea kuvitella, että tekoäly tekisi projektisuunnitelmat valmiiksi ja valvoisi projektipäällikön puolesta, että tehtävät...

Read More
05 joulukuu
5
  |   Yritys   |   No comment

Onnistunut rekrytointi on tiimityötä asiakkaan ja rekrytoivan konsultin välillä

Moni ei tule ajatelleeksi kuinka monta ihmistä osallistuu yhden rekrytoinnin läpivientiin. Tehokas ja oikeaan osuva rekrytointi vaatii tiivistä yhteistyötä monien eri rooleissa työskentelevien ihmisten välillä. Yksinään tätä on vaikeaa, liki mahdotonta, tehdä. Usein mukana on rekrytoivan yrityksen lisäksi rekrytointikonsultti, jonka ydinosaamista rekrytointi on. Jottei monen...

Read More
27 elokuu
15
  |   Uratarinat   |   No comment

Elli: Suorahakuja suurella sydämellä

Tutustu nicolaisiin! Uratarinoissa nicolaiset kertovat työstään Nicolla. Olen Elli Taivassalo ja olen lähtöisin Vihdistä, mutta Vantaan sekä Berliinin kautta mutkat tehtyäni olen asettunut Espooseen asumaan. Toimin Nicossa avustavana rekrytointikonsulttina ja työskentelen etenkin suorahakujen parissa. Suorahakua käytetään usein tilanteissa, joissa asiakas itse ei ole löytänyt tehtävään sopivaa...

Read More
13 elokuu
2
  |   Yritys   |   No comment

Ict-alan viisi megatrendiä

Henkilöstöpalvelualan yrityksiä kokoontui HPL:n järjestämään seminaariin Hämeenlinnaan 2.-3.11.2017. Seminaarin teemana oli ”buustia bisnekseen” ja aiheet käsittelivät ajankohtaisia muutostrendejä kuten maakuntauudistusta, tekoälyä, digitalisaatiota ja johtamisen uusia tuulia. Seminaarin alustusten innoittamana päätin koota tähän blogiin samaisia aiheita, mutta peilaten niitä erityisesti ict-alan näkökulmasta. Pitkään työelämässä toimineena tiedän, että...

Read More
12 joulukuu
5
  |   Yritys   |   No comment

Teitä odotetaan!

Postilaatikkooni kilahti kirje, jossa ilmoitettiin kissan korkuisin kirjaimin ”Odotamme teitä” vieressä päivämäärä ja kellonaika. Sain kutsun joukkoseulontaan niin kuin 250 000 kanssasisartani tänä vuonna. Jos aika ei minulle sopisi, voisin vaihtaa sen verkossa salasanan avulla. Aika ei tietenkään sopinut minulle ja toiveikkaana avasin ajanvarausjärjestelmän. Ilahduin siitä,...

Read More
08 syyskuu
2